wtorek, 31 lipca 2012

Jak zrobić: fajną ramkę na zdjęcia

Z fajnej ramki zrobiłam jeszcze fajniejszą :)
Długo wisiała pusta jako zwykła dekoracja.
Rama staruszeczka znaleziona na strychu,
 już dawno przemalowałam ją na biało i na tym się skończyło.
I tak by pewnie wisiała, gdybym nie zapragnęła wyeksponować sobie kilku zdjęć.
Nie lubię typowych ramek na zdjęcia, stoją i zajmują miejsce dla mojego bałaganu,
ekhm..! pozornego nieładu artystycznego..
Na szczęście znalazłam rozwiązanie.
wisząca duża rama, trochę białego drucika i klipsy do zdjęć. 

uchowało się jakieś zdjęcie przedstawiające pierwotny wygląd ramy:


Tak,  podniszczona i pozłocona też była niczego sobie,
ale złoto mi nijak do niczego nie pasuje, a biel uwielbiam 

A teraz mały foto instruktaż: 







Jak tylko wydrukuję zdjęcia, 
a jakieś życzliwe męskie ramie przytwierdzi staruszeczkę do ściany
to pokażę jeszcze końcowy efekt.
Może jeszcze wymienię klipsy, albo chociaż je przemaluje bo ta czerwień 
jakoś mi nie do końca odpowiada.. :)


A na koniec przywitajcie się z moją małą potwornicką,
zjada buty i kamienie, gardzi podrobami i maminym rosołkiem 
oto Amber: